Vrijdag, dag 8

6 augustus 2021 - Riva del Garda, Italië

Buon giorno

Deze morgen staan we vroeg op om mammie, pappie en Nigel uit te zwaaien. We zijn nog iets te vroeg bij hen en blijven om de beurt bij Kobe en Ari die nog slapen. Om 07.10u starten ze aan hun terugreis. Rond de middag zouden ze in Graun im Vinschgauw moeten zijn en om 16.30u in het hotel in Saarbroucken.

De jongens slapen nog enkele uren en de zon komt op tussen de bergen. Wat is de natuur toch mooi. Elke minuut van de dag, bij elke verandering van het weer laten de bergen zich van een andere kant zien.

We ontbijten en aan tafel wordt er veel gesproken over hoe we de rest al missen.

De camper wordt een beetje opgeruimd om daarna een duik in het zwembad te nemen. We genieten van een privé zwembad. De zon straalt heerlijk en je voelt de energie zo je huid binnenkomen. ‘S middags eten we warm om daarna te voet ( het wordt beslist een pittige wandeling voor de jongens) naar het dorp te gaan. Eens aangekomen keuvelen we door de gezellige straatjes, eten een ijsje en lopen enkele winkels binnen. Het is al 18u wanneer we terug zijn. Een licht avondmaaltijd zorgt ervoor dar we nog even kunnen gaan ontspannen in het jacuzzi gedeelte van het zwembad.
Er zijn nog andere kinderen en Ari en Kobe amuseren zich!

Door de massa’s lange files zijn pappie, mammie en Nigel nog steeds niet in het hotel… 🙉🙈.

Pas wanneer het donker is komen ze aan. Nigel moet een negatieve PCR test kunnen voorleggen om het hotel binnen te mogen. Mammie en pappie mogen dus nog op zoek naar een apotheek... Het was een lange dag voor hen. Hopelijk vlot hun terugweg morgen beter.

Douchen, met lego spelen, wat tv kijken en onze dag is weeral voorbij.

Morgen gaan we naar een andere plaats, iets meer richting Umbrië, om dan stilletjes aan richting De Marken te rijden.

buona sera, Ci vediamo domani