Vrijdag, dag 29

27 augustus 2021 - Mittenwald, Duitsland

Goeie morgen

Voor we vertrekken moeten we natuurlijk nog eens een duik nemen in het zwembad. Dit zal de laatste duik worden van onze reis.

We douchen ons en ruimen alles op. De stoelen en tafel plooien we op en rond de middag zeggen we de eigenaren een goeie dag en worden we uitgezwaaid door het Italiaans koppel.

Vandaag wordt het een dagje rijden. Dat hoort erbij.

We vinden een slaapplaats voor deze avond in Mittenwald Duitsland. Het is een gewone staanplaats waar je elektriciteit kan nemen. Het staat al behoorlijk vol en net naast de plaats passeert de trein... Hopelijk hebben we er niet te veel last van... We staan iets te ver van de stekker en vragen onze buren of we een verlengkabel bij hen mogen aankoppelen zodat we toch iets van elektriciteit hebben. De zekering is niet sterk genoeg voor 2 campers en slaat de ganse tijd uit. Maar dat is niet erg. We kruipen vroeg onder de wol met het geluid van regendruppels op de camper. We zijn benieuwd wat papa morgen in petto heeft! Spannend.