Donderdag, dag 7

5 augustus 2021 - Riva del Garda, Italië

Goeie morgen

Samen ontbijten, wat brengt een mens nog in een betere stemming?

Samen genieten we van een rustig en heerlijk zwembad. De mannen leggen de bbq aan en na enkele uren kunnen we aan tafel. En dan gaan de kolen bijna uit voor het vlees erop ligt 🙈🤣. Maar het smaakt!

In de namiddag rusten wij even bij de mobilehome, zodat mammie en pappie dat ook kunnen doen. Rond 17u helpen we de auto inladen voor morgen.

Mammie, Nigel en ik beslissen om nog met de auto naar de stad te rijden.  We vinden na even rondrijden een parkeerplaats. We moeten even zoeken voor we de winkel vinden waar pappie’s kostuum vandaan komt. Er schieten ondertussen behoorlijk wat bliksemschichten uit de wolken waar we even geen oog voor hebben. Maar… uiteindelijk, dankzij Nigel ( die er na 2 min al spijt van heeft dat hij mee is) vinden we de winkel. Na even passen en wat onenigheid, vinden we een compromis en vindt Nigel uiteindelijk 2 van de 3 kledingstukken cava 🥳. Alles past hem als gegoten! Wat zal hij er mooi uitzien op de eerste communie van Kobe. We hoorden al iets, maar toen we bij de kassa waren werd ons duidelijk dan het weer helemaal omgeslagen was… wat een hevige hagel- en regenbuien!
Blijven wachten was ook geen optie dus huppelden we van het ene afdakje naar het andere… tot er geen afdakjes mee waren 🤣.
Dus… daar zaten we dan als 3 waterhoentjes in de auto💦.  MAAR missie volbracht 🤩🎉.

Bij het appartement werd het duidelijk dat ze hier ook een emmertje water over zich heen hebben gekregen. Het ligt binnen vol met handdoeken, want de overtollige regen sijpelde langs de ramen en deuren naar binnen.

Nigel eet nog samen met ons terwijl mammie en pappie onder de wol kruipen. Het wordt morgen een lange dag voor hen. Nigel gaat straks in het appartement slapen om morgenvroeg samen te kunnen vertrekken.

Slaapwel xxx

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade