Woensdag, dag 27

25 augustus 2021 - Lazise, Italië

Goeie morgen

Deze nacht heeft het geregend, maar daar is nu alweer niets meer van te merken.

Na ons ontbijt moeten we vertrekken. Onze laatste camperplaats in Italië ligt hier niet ver vanaf in het dorpje 'cola'. We hebben tussen de checkout en de checkin 4 uur. In het dorpje cola is een 'aerea sosta' en we parkeren ons daar. Het centrum ligt op een half uurtje wandelen.
Een onverwachts bezoek laat ons alweer een mooi idyllisch dorpje zien.

We eten in de camper en rijden naar onze laatste plaats.
Er staan 5 campers. Ideaal dus om onze laatste dagen in een ontspannen sfeer door te brengen. Op reis is drukte niet aan ons besteedt. Alé, toch niet aan papa en mij. De jongens denken daar wellicht anders over. Muziek, feestje, grote zwembaden met glijbanen…. Dat zou wel iets voor hen zijn, want als we zo’n megacamping passeren moeten we het altijd horen ‘waarom gaan we daar niet naartoe’! Benieuwd wat de jongens later zelf gaan kiezen of hoe ze zullen reizen ☺️.

De rest van de dag en morgen gaan we uitrusten aan het zwembad. We hebben al een intensieve reis gehad, dus dit mag ook wel eens.
Je kan drank bestellen aan het zwembad en morgenochtend gaan we ontbijten bij de eigenaren.
Het enige minpuntje aan deze plaats is de snelweg die niet veraf ligt, maar ja…dat is een detail.

Aan het zwembad leren we een koppel kennen die ook een zoontje hebben.

Morgen stippelen we onze route uit om terug te keren.

Slaapwel xxx