Donderdag, dag 28

26 augustus 2021 - Lazise, Italië

Goeie morgen

We staan te popelen om te kunnen genieten van een uitgebreid ontbijt. De hangaar met wijnvaten is ingericht als ontbijtruimte. De eigenaren verwennen ons met verse appel-en perensap, verse ontbijtkoeken, kaas, vlees, koffie, chocomelk, fruit en zoveel meer.

De rest van de dag genieten we van de zon en het verfrissende water. We praten gezellig verder met het Italiaanse koppel. De vrouw spreekt Engels.

We worden door hen uitgenodigd om 's avonds samen in de stad te gaan eten. Ze kennen een goed restaurant met een adembenemend zicht op het Gardameer. We maken eerst samen nog een wandeling langs het water. Het restaurant staat hoog aangeschreven, want er staat een heuse wachtrij... Het is superlekker, ook voor de kindjes! De zon verdwijnt stilletjes achter de bergen. Onze jongens eten nog een ijsje aan het strand en dan wandelen we terug naar de auto. Mijn maag ligt al helemaal overhoop van de terugrit, maar eens terug bij de camper gaat dit al snel over.

Morgen moeten we spijtig genoeg Italië verlaten. Maar papa heeft nog iets gevonden op de terugweg. We zijn benieuwd ;-).

Een laatste keer: dormi bene

xxx