Maandag, dag 18

16 augustus 2021 - Bevagna, Italië

Goeie morgen

We worden wakker onder een heerlijk briesje. Gisteren was het wel erg heet, dus een beetje afkoeling kan geen kwaad.

Na enkele afwijzende gesprekken van andere agricampegio’s of agriturismo’s besluiten we om onze stoute schoenen aan te trekken en hier nog een overnachting te vragen. De zoon kibbelt met z'n moeder en ja! We mogen nog een dag van deze plek genieten.

Één probleem. We hebben geen drank meer. Maar zo’ n kilometer verderop is een Conad, zo’n lokaal winkeltje. Papa trekt de rugzak aan en vertrekt. Lief he!!!

Wij springen in het water. Net zoals de rest van de dag 🤪. De camper staat vlak bij het zwembad, dus perfect! Een hapje eten en een beetje chillen 😎, spelen met de hond en de poes en 3 keer de wasmachine volproppen nu het kan. Even later vangt Ari een salamander, om dan toch terug vrij te laten.God in Frankrijk heeft hier niets aan! Dolce Vita! Dadde ja!

Morgen rijden we iets meer naar de kust toe.

De wind die de ganse dag de luifel deed op en neer waaien is volledig gaan liggen. Het beloofd een warme nacht te worden.