Dinsdag, dag 19

17 augustus 2021 - Angeli, Ancona, Italië

Goeie morgen.

Vandaag staat een bezoek gepland in het stadje Bevagna.

Italië en diens dorpjes blijven ons verbazen. Wij zijn toch in het verkeerde land geboren!

We hebben een slaapplaats gevonden in Sarnano. Eens aankomen is er niemand. Even bellen en de uitbaatster staat nog in haar restaurant en komt dadelijk onze richting uit. We worden een plaats aangewezen die afgebakend is met touwen. Iets anders dan we gewoon zijn, maar niet druk.

Het begint te overtrekken, maar toch supersnel onze zwemkleren aan en plonsen maar! Brrr.... het water is er superkoud, maar voor een korte duik vinden we dit niet erg. We douchen ons in de camper en terwijl we aan het eten bezig zijn spelen de jongens met andere kinderen. Er wordt veel gevoetbald. Op het terrein zitten ook dieren. geiten, bokken, kalkoenen en ander gevogelte. Ari gaat op verkenning bij de dieren en Kobe speelt verder met de andere kinderen. Opeens horen we Ari wenen... Hij werd gebeten in z'n vinger door de bok... Na het uitdagen van de bok kan je dit verwachten, maar ja. Al doende leert men. En net wanneer het eten klaar is heeft Ari een boeketje bloemen geplukt. Mooi en lief.

Opeens krijgen we van het bureau, dat we enige tijd terug contacteerden, een telefoon om enkele huizen te bezichtigen. De eerste ontmoetingsplaats ligt iets te ver van hier om er morgenochtend op tijd te geraken. We beslissen om in te pakken en te vertrekken. Het is natuurlijk al laat, maar we zullen voorzichtig rijden. Al rijdend vinden we wel een plaatsje om te overnachten. We schrijven nog een brief aan de gastvrouw voor we vertrekken.

Net na ons vertrek rijden we bijna een reuze stinkdier aan... oef!!! Net op tijd gezien.

De plaats die we voor ogen hadden lijkt niet te vinden in het donker. Het is inmiddels 01.30u en parkeren ons op een Area Sosta in Angeli.
Morgen nog een uur rijden tot aan de ontmoetingsplaats. En we bekijken enkele huizen met de Nederlandse  Jeannette. Spannend!

Slaapwel. Wij zijn alvast razend benieuwd. Op deze manier zien we wat hier kan voor welk budget.