Woensdag, dag 20

18 augustus 2021 - San Marcello Pistoiese, Italië

Goeie morgen

We ontwaken om 08.40u. We staan op 5 min van een van de huizen. Jeannette wil toch dat we naar haar toe rijden omdat ze haar planning zo gemaakt heeft. Er staan 4 huizen op de planning. We mogen bij haar in de auto omdat sommige huizen moeilijk toegankelijk zijn met de camper.

Na het derde huis gaan we samen iets eten. Het is leuk als iemand Italiaans spreekt, zo verkrijg je altijd iets extra.

Alle huizen zijn mooi, maar allemaal erg verschillend. Dit was ook haar bedoeling. Dit is echt een supermakelaar waar we veel van leren. Een vergunning voor een zwembad, geen probleem, bijbouwen, geen schijn van kans. Ondergrondse ruimtes ( garage, kelder,.. worden niet gezien als volume.0 De Marken, meer bepaald de regio Ancona, wordt beschermd door de bergen van Ancona en de heuvels en bergen achter de Marken. Waardoor dit gebied geen onheilspellende natuurrampen kent en 's winters een temperatuur van zo’n 11 graden kent. Een dubbele nationaliteit is niet nodig, maar je kan wel een Italiaanse identiteitskaart krijgen, die je dan ook enkel in Italie kan gebruiken.

Het is 05.30u in de namiddag wanneer we rond zijn. Het tweede huis was niet normaal!!! Ik kan het niet beschrijven. Ons hoofd moet dit even verwerken! Dit is echt te gek voor woorden! We zijn er helemaal weg van. Superdag, veel gezien en geleerd en Ari en Kobe waren superflink. Jeannette wil ons vrijdag nog een huis laten zien, dus moeten we wat in de regio blijven.
Een agriturismo die plaats heeft in deze periode is niet te vinden. Papa heeft nog een andere App staan 'agricamping'. We vinden een plaats, bellen en ja hoor! We worden verwacht. Op deze manier kan je bij een wijn of kaasboer overnachten wanneer je een diner geniet in hun restaurant.

We springen nog even in het zwembad en maken ons klaar om naar het restaurant te gaan. De kaart is deze keer opgemaakt in het chinees 🙈🙉. Het wordt duidelijk een verrassing wat we voorgeschoteld zullen krijgen. Een starter, nog iets met juist pasta, dan het vlees apart en een dessert. Het smaakt! En de jongens kunnen af en toe eens naar buiten spelen.

De lampjes gaan aan. De verschillende huisjes en dorpjes op de heuvels tonen zich van hun charmantste kant.

De ligstoelen buiten en even later worden we vergezeld door een superlief wit poesje die uren spint op onze schoot.

zoen xxx