Zondag, dag 10

8 augustus 2021 - Mercato Saraceno, Italië

Buongiorno

Na een goeie nachtrust en een verkoelende nacht zijn we klaar om naar onze volgende bestemming te trekken.

Na het ontbijt ( we kunnen het nog steeds niet geloven dat we elke dag buiten kunnen ontbijten) willen Kobe en Ari nog eens zwemmen.

We laden de stoelen in en plooien het zeil op. De stekker eruit en stellen de gps in.

Na enkele uren rijden en een andere weg te nemen dan de gps ons toont komen we een uur eerder aan dan verwacht. Onderweg hebben we nog boodschappen gedaan in een mega groot winkelcentrum.

De laatste kilometers waren best pittig, maar dat brengt je meestal op de mooiste plaatsen. En ja hoor! Wat een uitzicht! Hier willen we wel wonen! Je ziet hier kilometers ver!

We zwemmen in een fris, maar ooo zo heerlijk zwembad, want de temperatuur stijgt tot 35 graden.

Tegen de avond komen gasten aan en is er een feestje. De muziek staat luid, maar we loeren het gebeuren af en vinden het best grappig wanneer na enkele uren velen aangeschoten zijn.

Ari maakt van de uitkijkpost ‘zijn’ huis. Ik moet Ari's stekje bekijken en in die tijd drinkt Kobe gans mijn glas breezer in één keer leeg 🙉🙈.  Of het wordt goed slapen deze nacht, ofwel zal het overgeven worden.

Papa en ik bekijken de sterren vanuit onze ligzetel. Er is hier geen sprake van lichtvervuiling dus genieten we van een klaarlichte hemel. Plots gaat de deur van de camper open en Ari heeft overgeven. Geen idee hoe het komt. Hij heeft nochtans niet aan den drank gezeten. Snel het bed verschonen. Het duurt toch even voor Ari de slaap terug kan vatten. Hopelijk volgt Kobe ook niet… 🤞