Vrijdag, dag 22

20 augustus 2021 - Pennabilli, Italië

Goeie morgen

Vandaag heeft Jeannette nog een huisbezoek geregeld. We spreken om 10.30u af. Wat een 40-tal minuten rijden moest worden, wordt verdubbeld. De weg laat het niet toe om met de mobilehome veilig op de plaats te komen. We geraken er uiteindelijk. Jeannette wou ons dit huis persé laten zien. Het is een groot rechthoekig huis met een wijngaard, een grote vijver die meters dieper ligt en op een totaal oppervlakte ligt van 8 hectare.
Het kan ons niet bekoren. Te veel bomen belemmeren het zicht en erg toegankelijk is het ook niet. Maar we hebben terug een idee van wat je hier kan krijgen voor je geld. Het waren 2 intensieve huisbezoekdagen, maar we kunnen het nooit laten! Wie weet vinden we op een dag ons droomhuis in Italië.

Het is middag voor we kunnen het bezoek afronden.  We rijden terug richting Pennabilli waar we een mooie plaats vinden om te overnachten. Er is een groot zwembad met een duikplank in 3 hoogtes. We krijgen een mooie rustige plaats toegewezen aan de rivier.

Deze camping wordt tot in de puntjes verzorgd! Dit hebben we nog niet vaak gezien! Alles is onberispelijk netjes. Rond het zwembad is het gras groener dan kunstgras en staat er geen enkel bloemetje of onkruidje waardoor de 🐝 ook wegblijven.

De rivier die vrijwel droog staat lokt ons om op ontdekking te gaan. De jongens genieten van het dam afbreken en zoveel mogelijk water door de rivier te laten stromen, zodat de vissen een groter bad krijgen. Ze mogen eens gooien met de stenen, want er is niemand in de buurt.

Gelukkig kunnen we de wasmachine gebruiken, want onze handdoeken en zwemgerief hadden een geurtje om van omver te vallen na ons bezoek aan de zee… 🤢🤣.

Ondertussen springen we (letterlijk) in het zwembad. Kobe en Ari vinden het maar niets op van het laagste schavotje te springen en nemen onmiddellijk de tweede hoogte 🙉. Maar wauw!!! We zijn onder de indruk! Wat hebben we toch stoere mannen 🥰. Dikke pluim jongens 💋. Ari springt zelfs van het hoogte schavot, dus van zo'n 3 meter hoog en Kobe zwemt echt al heel mooi.

Na het eten nemen we elke een douche van 7 min voor 80 cent. Ieder zijn manier van werken. Het is een manier om water te besparen.
De uitbaters zijn echt heel vriendelijk!
De jongens spelen nog uren door met hun nieuwe auto’s 🚘 op de speelmatten.

Aja… we hebben 2 nachten gevraagd. We zijn hier nog niet uitgekeken.

Slaapwel en tot morgen
XXX