Donderdag, dag 21

19 augustus 2021 - Fano, Italië

Goeie morgen

Ik ben iets vroeger wakker dan de mannen en kan vanuit de ligzetel de omgeving zien wakker worden. Een schilderij dat tot leven komt.

We genieten nog tot een uur of 2 van de mooie en vooral rustige omgeving. Zelfs aan het zwembad is het heerlijk rustig. De zwaluwen komen van het zoutwater drinken. Enkele valken hangen op de luchtlagen en duiken dan met een immense snelheid naar beneden. Afrikaanse vogels die hun eieren in de zomer in Italië komen leggen roepen elkaar toe.

We rijden naar Fano. Een middeleeuws dorp aan de Adriatische kust. We vinden snel parking net aan het strand. Het water voelt heerlijk aan. We amuseren ons in het water en de jongens durven al ver zwemmen maar worden ook geduid op de gevaren. De mensen rondom ons genieten evenzeer van het gelach van de jongens als wij. Ari vindt een zeespons, die ongetwijfeld zijn tijd zal uitdrogen op zijn kamer.

We douchen het zeewater van ons af in de mobilehome en rijden naar een parkeerplaats in het centrum. Gelukkig zijn we net op tijd om het laatste plaatsje te bemachtigen. We eten en gaan de stad te voet verkennen. De jongens zagen onze oren af om speelgoed te krijgen die ze beloofd werden nadat ze gisteren flink waren toen we de huizen bezochten.  Mentaal zijn we bekaf van al het gezaag en genieten op die manier weinig van de avondwandeling en de stad Fano.

Zelfs wanneer we terug zijn in de mobilehome is er nog steeds gezaag. De jongens krijgen altijd alles en het is nooit goed genoeg…

Slaapwel xxx