Dinsdag, dag 26

24 augustus 2021 - Lazise, Italië

Buongiorno

Iedereen staat te popelen om met de fiat 500 te gaan toeren. Papa vertelde gisteren nog dat het toch een oldtimer wordt ☺️🥰.

Papa gaat er te voet om. Ik verzamel alle spullen. Zwemgerief, rugzak,… En tuut, tuut... instappen 🚙

Vorig jaar was het een abarth. Maar veel verschil in kracht merken we niet. Enkel in het geluid, maar eens we ermee weg zijn denken we daar niet aan.
We zijn in de hemel! Dit is echt top! Echt een autootje naar ons hart. In Desenzano del Garda is er markt. We rijden er naar toe, want het wordt onze eerste markt in al die tijd in Italië. En hier weten we zeker dat ze de heerlijk tradionele koekjes hebben.
We slenteren erdoor. Ik wil nog enkele spulletjes zoeken voor de thuisblijvers die voor onze diertjes zorgen en de jongens kunnen rijden op de elektrische autootjes waar ze vorig jaar lang hebben moeten op wachten.

Na onze inkopen hebben we veel lekkers mee. We rijden naar het strand, leggen onze handdoeken open en strompelen over de stenen. We duiken ijskoude het water in.

We doen nog boodschappen en Ari en papa brengen de fiat terug terwijl Kobe en ik het eten klaarmaken. Morgen rijden we naar een andere plaats.

Gustoso

Van reisblog naar fotoboek